Translate

poniedziałek, 23 listopada 2015

Warsztaty Viva! w Warszawie.

Ostatnio cierpię na brak czasu na wszystko, przez co chyba muszę przestać pisać "jutro dodam nowy wpis" bo już teraz wiem,że jest to nierealne :) częściej można mnie spotkać na instagramie gdzie Was serdecznie zapraszam!
Dzisiejszy wpis poświęce małemu pochwaleniu się co udało mi się stworzyć na warsztatach w Warszawie, w których brałam udział w poprzednim tygodniu we wtorek.
Jak się tam znalazłam? Za sprawą mojej cudownej Agnieszki, która pokazuje mi i jeszcze nadal uczy jak żyć w zgodzie z samym sobą :)
Warsztaty poprowadzili wspaniali Jacek Bonecki i Robert Wolański.
Wiedza i umiejętności jakie uzyskałam są nie do opisania więc po prostu wrzucę Wam zdjęcia :)
Dla ciekawskich : zdjęcia zostały wykonane telefonem Xperia Z Compact i zostały jedynie poddane lekkiej obróbce w Lightroomie.








Mimo złych rzeczy,które czasami mnie spotykają staram się zawsze myśleć pozytywnie. Wiem,że dobro wraca ze zdwojoną siłą i każdy nowy dzień mi o tym przypomina. Warto uśmiechnąć się nawet do przypadkowej osoby - dużo to nas nie kosztuje a przyniesie same pozytywne rzeczy! 
Dla mnie dzisiejszy dzień okazał się wspaniały - spędziłam go z ludźmi, których kocham (moimi wspaniałymi przyjaciółkami! ) i wygrałam karnet na siłownię, który na pewno się przyda w walce o zdrową sylwetkę :) Obiecuję,że kolejny wpis będzie kulinarny! Pochwalę się tylko,że wczoraj robiłam gołąbki gdyż odwiedziła mnie rodzinka a oni wolą polskie specjały niż te "fit dania" ale specjalnie w środę zrobię zdjęcia mojego obiadku i podam dokładny przepis :) 
Tymczasem idę się wykąpać gdyż jutro 6 rano kierunek Gdańsk i kolejne studia. 
Trzymajcie za mnie kciuki!
Całuję,
Maja N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Twoja opinia jest dla mnie cenna jednak jeśli ma to być coś złośliwego to proszę - nie marnuj na to swojej klawiatury!